هتل بیربی

استانبول, هتل های استانبول, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 24 خرداد 1397 24 خرداد 1397


هتل بیربی

Birbey Hotel
هتل 3 ستاره

هتل بیربی استانبول مدرن ترین و مجهز ترین هتل های ۳ ستاره استانبول است که توانسته توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب کند . این هتل درمنطقه فاتح استانبول واقع شده و از موقعیت مکانی و دسترسی مناسب به مراکز مهم شهر برخوردار می باشد .معماری هتل بیربی در استانبول به روز بوده و از دکوراسیون زیبا و سرویس چوب های لوکس در کنار کادر خدماتی مجربی که بهترین خدمات را دراختیار میهمانان قرار می دهند به اضافه امکاناتی متنوع بهره مند می باشد .چیدمان هتل Birbey استانبول به سبک سنتی ترکی می باشد و در آن موسیقی سنتی ترکی نواخته می شود. هتل بیربی تور استانبول در قلب منطقه قدیمی شهر استانبول Sehzadebasi قرار دارد که این منطقه مرکز اصلی فرهنگی، تاریخی و خرید می باشد. اطراف این منطقه را دریای Marmara و Golden Horn در برگرفته است و گزینه خوبی برای استراحت کردن می باشد.
برای رفتن به مراکز خرید استانبول و باز دید از دیدنی های استانبول نیازی هم میتوانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و هم خودتان پیاده روی کنید. فاصله ی آن تا میدان تقسیم ۴ کیلومتر ، وتا فرودگاه بین المللی استانبول ۱۵ کیلومتر می باشد . جاذبه های دیدنی شهر مثل بازار بزرگ که پیاده ۵ دقیقه و کاخ توپکاپی و مسجد کبود نیز که پیاده ۱۰ دقیقه تا ساختمان هتل فاصله دارند ، بر محبوبیت و شهرت تور استانبول هتل بیربی زیبا افزوده است .
مجموع اتاق های هتل بیربی استامبول ۳۲ اتاق تمیز با امکانات رفاهی و ۷۰ تختخواب در این هتل ۳ ستاره موجود است . چیدمان متفاوت و فضایی دنج و آرامش بخش ، استفاده از رنگ هایی گرم در دکوراسیون اتاق ها ، پنجره هایی بزرگ با نور مناسب، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام و کلیه لوازم و سشوار و دسترسی به اینترنت پر سرعت از امکانات موجود در اتاق های هتل ۳ ستاره بیربی استانبول است .

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل بیربی را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 32 اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس پارکینگ
صندوق امانات تلفن آسانسور سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سیستم صوتی
سشوار یخچال
سرویس چای آشپزخانه حمام مبلمان
       
       
 


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر