هتل بلو پارک

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 11 مرداد 1397 11 مرداد 1397


هتل بلو پارک

Blue Park Hotel
هتل 3 ستاره

هتل بلوپارک فقط ۵ دقیقه تا سواحل مارماریس فاصله دارد. این هتل دارای اتاق هایی مجهز به تلویزیون ، ماهواره و بالکن اختصاصی می باشد. امکانات دیگر هتل شامل استخر روباز همراه با تراس آفتاب می شود.
اتاق های هتل بلوپارک همگی در رنگهای گرم و با مبلمان چوبی دکور شده اند. تمامی اتاق ها حمام اختصاصی دارند. اینترنت Wi-Fi در محوطه عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس می باشد.
میهمانان می توانند از خدمات ماساژ هتل استفاده کنند یا در باشگاه بدنسازی به ورزش بپردازند. این هتل همچنین سونا نیز دارد. استخر و زمین بازی نیز برای کودکان موجود است.
رستوران فضای باز و رستوران داخلی هتل انواع غذاهای محلی ترکی و غذاهای بین المللی را سرو می کنند. پارک آبی آکوا دریم در فاصله ۱٫۷ کیلومتری این هتل قرار دارد و قلعه مارماریس نیز ۳٫۷ کیلومتر از این هتل فاصله دارد.
مارماریس برای افرادی که علاقه به ساحل ، شبگردی و قایق سواری دارند گزینه مناسبی می باشد.

صبحانه بصورت سلف سرویس و با غذاهای ترکی ارائه می شود؛ همچنین غذاهای اصیل محلی برای شام سرو می شود. می توانید در داخل ساختمان و یا در فضای باز غذا میل کنید. یک فروشگاه پنیر و نوشیدنی هم در مجاورت رستوران تعبیه شده که بیش از ۴۰۰ نوع نوشیدنی مختلف ارائه می دهد.

در هتل آنیمون می توانید از سرویس ماساژ تمام بدن بهره مند گردید یا در حمام های ترکی به استراحت بپردازید. یک زمین بازی مخصوص کودکان و میز بازی تنیس هم برای مهمانان تدارک دیده شده است. در سراسر نواحی هتل هم می توانید از سرویس وای فای استفاده کنید.
هتل آنیمون حدود ۱ کیلومتر با مرکز شهر مارماریس فاصله دارد و پارکینگ آن رایگان است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل بلو پارک را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 70
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان
ماساژ سونا/ جکوزی استخر ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی آسانسور
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سیستم صوتی
   
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر