هتل امرالد بمبئی

بمبئی, هتل های بمبئی, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 15 آبان 1397 15 آبان 1397


هتل امرالد بمبئی

Emerald Mumbai hotel
هتل 3 ستاره

هتل امرالد بمبئی یکی از معروفترین هتل های 3 ستاره شهر می باشد که در منطقه جوها واقع شده و پیاده تا ساحل فقط ۵ دقیقه فاصله دارد . این هتل معروف دارای موقعیت مکانی مناسبی از حیث نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز مهم شهر می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی بمبئی پیاده ۲۰ دقیه و تا ایستگاه راه آهن ۱۰ دقیقه می باشد .

دروازه هند ، منطقه معروف کالا گودا و بسیاری از جاذبه های توریستی بمبئی نیز از ساختمان هتل قابل دسترس است . طراحی مدرن ، بنایی زیبا ، امکانات تفریحی ، تاپ ترین سرویس خدماتی ، امکانات ورزشی و… از ویژگی های قابل توجه این هتل مجلل است . گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند همگی با رضایت و خاطراتی خوش سفر خود را پایان می دهند .

اتاق استاندارد و خانوادگی مجهز در هتل تعبیه شده است که با رنگ های گرم تزیین شده اند ، مبلمان و تختی راحت ، میز کار، سرویس بهداشتی لوکس ،یخچال ، مینی بار، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه هوای مطبوع ، لوازم آرایش رایگان ، صبحانه در اتاق ، سشوار، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، قهوه ساز، دستگاه دی وی دی و اینترنت پر سرعت قسمتی از امکانات و خدمات رفاهی اتاق های زیبای این هتل ۴ ستاره می باشد که به میهمانان ارائه می گردد .

خدمات شست و شوی لباس ، لاندری ، لابی ، انبار بار و چمدان ، پذیرش و تحویل فوری و ۲۴ ساعته ، سرویس نگه داری از کودک ، باشگاه ورزشی ،  اتاق ماساژ، سالن کنفرانس ، صرافی ، سرویس ترانسفر رایگان فرودگاهی ، رستوران های مجلل ، بار ، کافی شاپ  ، خدمات گردشگری ، باغ و فضای سبز ، کافی نت ، صبحانه بوفه ، مرکز تجاری  و . . . گوشه از امکانات این هتل چهار ستاره به شمار می رود  .

اگر قصد سفر به تور هند و تور بمبئی را دارید می توانید هتل امرالد بمبئی را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بمبئی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بمبئی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بمبئی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 67
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
ماساژ ترانسفر فرودگاهی تاکسی سرویس پارکینگ
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی
سالن کنفرانس
سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون سیستم صوتی تلفن سرویس چای
حمام سشوار آشپزخانه مبلمان
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر