هتل افیژا

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 30 تیر 1397 30 تیر 1397


هتل افیژا

Ephesia Hotel
هتل 4 ستاره

هتل افیژیا دارای ساحل اختصاصی در کوش آداسی می باشد ، این هتل یک باغ سرسبز از درختان کاج دارد که محیطی آرام را برای میهمانان هتل فراهم می سازد. هتل افیژیا همچنین یک استخر سرباز و یک مرکز اسپا نیز دارد.
اتاق های هتل افیژیا دارای تهویه کننده هوا و دکوراسیونی مدرن می باشند و تمام اتاق ها بالکن اختصاصی دارند که برخی از آنها رو به دریای اژه می باشند.
هتل افیژیا ۲ رستوران دارد که انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی را سرو می کنند. مرکز اسپا شامل حمام ترکی و سونا می باشد و مرکز بدنسازی برای ورزش کردن موجود است. میهمانان همچنین می توانند از استخر سرپوشیده و خدمات ماساژ نیز استفاده کنند.

یک مرکز خرید در ۵۰۰ متری این هتل قرار دارد. ساحل لیدیز بیچ نیز ۶ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. مرکز شهر کوش آداسی تا این هتل ۸ کیلومتر فاصله دارد که در آن رستوران و کافه های بسیاری می توانید بیابید. فرودگاه عدنان مندرس ازمیز در ۷۵ کیلومتری هتل افیژیا قرار دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل افیژیا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 245 اینترنت wifi رایگان اینترنت wifi با هزینه ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی
استخر بیلیارد زمین تنیس
امکانات معلولین
پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران مینی بار خشکشویی  
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر