هتل افسوس پرنسس

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 2 مرداد 1397 2 مرداد 1397


هتل افسوس پرنسس

Labranda Ephesus Princess
هتل 5 ستاره

هتل افسوس پرنسس ، هتلی ۵ ستاره واقع در شهر کوش آداسی می باشد. این هتل ۵ ستاره با امکانات کامل ، در ساحلی خصوصی در سلچوک قرار گرفته . جاذبه ی باستانی ایفیسوس نیز ۱۵ دقیقه با هتل افسوس پرنسس فاصله دارد. برخی اتاق ها در هتل افسوس پرنسس دارای بالکن خصوصی می باشند و با تمام امکانات آسایشی ازجمله تلویزیون ، ماهواره و یخچال تجهیز شده اند. برخی از اتاق ها حتی منظره ای رو به دریای اژه دارند.

هتل افسوس پرنسس دارای ۶ رستوران مختلف است که در این میان رستوران آگورا تاویرن با موسیقی زنده ترکیه ای و پیسکاترو با غذاهای دریایی از همه محبوب تر می باشند. ۴ کافی شاپ نیز برای هتل افسوس پرنسس تدارک دیده شده. جهت استراحت نیز سونا ، حمام ترکیه ای و ماساژ تعبیه شده است.

ورزش های آبی متفاوتی را نیز می توانید در ساحل خصوصی این هتل انجام دهید مانند قایقرانی، موج سواری و شیرجه در آب های نیلگون. از امکانات اختصاصی خوب هتل افسوس پرنسس داشتن قایق پایی و پارویی رایگان در ساحل و امکان غواصی اما با هزینه. زمین تنیس چمن و زمین فوتبال چمن اشاره کرد.

از امکانات کلی این هتل می توان به پاسنک بار در کنار ساحل و در کنار سرسره آبی ، گیم نت ، بیلیارد و فوتبال دستی پولی و پینگ پنگ رایگان اشاره کرد. همچنین هتل افسوس پرنسس دارای سالن آمفی تئاتر پوشیده و سرباز بصورت جداگانه می باشد که در سربازش غروبها برنامه هایی برای خردسالان و شبها برای بزرگسالان اجرا می شود. از هتل افسوس پرنسس (با دلموش ) تا مرکز کوش آداسی حدود ۲۰ دقیقه فاصله می باشد. اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل افسوس پرنسس را برای اقامت در شهر کوش آداسی انتخاب نمایید.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل افسوس پرنسس را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 352 اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی
ترانسفر فرودگاهی
تاکسی سرویس
استخر صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی
سرویس چای
سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلفن آشپزخانه مبلمان حمام
یخچال آسانسور    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر