هتل اسلیپ ویت می پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 19 اسفند 1397 19 اسفند 1397


هتل اسلیپ ویت می پوکت

Sleep With Me Hotel
هتل 4 ستاره

هتل اسلیپ ویت می پوکت در منطقه پاتونگ واقع شده است، هتل فقط ۷ کیلومتر از مرکز شهر و ۴۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد و همه ساله مسافران متعددی را از سراسر جهان جذب می کند. هتل با موقعیت مناسبش دسترسی آسانی به دیدنی های شهر برای شما فراهم می سازد. در طراحی هتل هر تلاشی صورت گرفته تا شما احساس راحتی و آسایش نمایید و هتل بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای شما فراهم می کند. امکانات سطح بالایی از جمله منطقه مخصوص کشیدن سیگار ، پارکینگ ، لباسشوئی، سالن برگزاری جلسات و سرویس اتاق ۲۴ ساعته همواره در هتل در اختیار شماست. امکانات رفاهی برای اطمینان از یک حس بی نظیر از راحتی برای شما فراهم شده است . ماساژ، باغ ، سونا، وان آب داغ، استخر (بچه ها) فعالیت های ایده آلی برای استراحت و رفع خستگی پس از یک روز پر مشغله هستند. هتل اسلیپ برای آسایش و راحتی شما در پوکت در نظر گرفته شده است. هتل اسلیپ ویت می پوکت یکی از بهترین هتل های پوکت می باشد. که در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. در نزدیکی ساحل پاتونگ می باشد. مهمانان می توانند به راحتی به ساحل پاتونگ و مرکز خرید جانگسیلون دسترسی داشته باشند. و خاطرات بسیار زیبایی را از سفر به تایلند برای خود رقم بزنند. همچنین فاصله این هتل تا ساحل زیبای کارون ۱۵ دقیقه می باشد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی مطلوب برای شما فراهم کنیم.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل اسلیپ ویت می را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 258 باشگاه بدنسازی اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس
رستوران ماساژ صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی
کافی شاپ سونا/ جکوزی خشکشویی پارکینگ
مینی بار استخر سالن کنفرانس خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سشوار سیستم صوتی تلفن
سرویس چای آشپزخانه مبلمان حمام
یخچال آسانسور    
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر