هتل استین ماکاسان بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 23 بهمن 1397 23 بهمن 1397


هتل استین ماکاسان بانکوک

Eastin Makkasan Hotel
هتل 4 ستاره

هتل استین ماکاسان بانکوک در قلب منطقه ی تجاری بانکوک واقع شده و ازجمله امکانات ۴ ستاره ی آن می توان به اتاق های دولوکس و لژ پشت بام اشاره کرد. ۲ رستوران نیز برای هتل تعبیه شده است.
اتاق ها و سوئیت ها دکوراسیونی بسیار شیک و مدرن دارند و با تلویزیون صفحه تخت، سینما خانگی، یخچال کوچک، حمام بسیار بزرگ با آینه های بزرگ و سشوار و همچنین اینترنت رایگان تجهیز شده اند.
پس از سیاحت و گشت و گذار در شهر بانکوک می توانید به هتل برگردید و در استخر فضای باز شیرجه بزنید و با شنا و مشاهده ی مناظر زیبایی از شهر خستگی از تن بدر کنید. ماساژهای عالی و فعالیت های ورزشی در سالن پرورش اندام نیز ممکن می باشد.
رستوران Glass House انواع غذاهای دریایی و بین المللی را به صورت سلف سرویس و رستوران Garlic & Pepper غذاهای لذیذ آسیایی را در فضایی لوکس سرو می کند. هر دو رستوران رو به استخر و مناظر زیبای شهر بانکوک هستند.ایستگاه اتوبوس Chit Lom و پلاژCentral World در ۱٫۵ کیلومتری و بازار عمده فروشی Pratunam در ۵۰۰ متری قرار دارند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل استین ماکاسان را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


 تعداد اتاق : 280
اینترنت wifi رایگان
سالن بازی کودکان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
صندوق امانات
ماساژ
امکانات معلولین
مینی بار
سالن کنفرانس
نگهداری کودک
پارکینگ
زمین تنیس
خدمات 24 ساعته اتاق
استخر
 
   
سونا/ جکوزی
 
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر