هتل آکوا فانتاسی

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 1 مرداد 1397 1 مرداد 1397


هتل آکوا فانتاسی

Aqua fantasy Aquapark Hotel & SPA
هتل 5 ستاره

هتل ۵ ستاره آکوا فانتاسی کوش آداسی در ساحل Pamucak قرار گرفته و اطراف آن جنگل های زیبای درخت کاج است. این هتل ۷ رستوران و یک پارک آبی اختصاصی دارد.امکانات دیگر آن شامل سونا ، حمام ترکی ، ماساژ و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد.
اتاق های هتل آکوا فانتزی دارای بالکن های اختصاصی و میز کار هستند.امکاناتی نظیر چای ساز یا قهوه ساز نیز در اتاق ها موجود است. برای کودکان در این هتل علاوه بر پارک آبی سرسره های آبی و زمین بازی نیز وجود دارد.
رستوران ماریو غذاهای مخصوص ایتالیایی دارد و رستوران ماندرین غذاهای آسیایی سرو می کند.دیگر رستوران های این هتل غذاهای ترکی ، استیک و غذاهای دریایی سرو می کنند.
این هتل تا مرکز کوش آداسی و شهر تاریخی افسوس ۸ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه عدنان مندرس ۶۹٫۲ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل آکوا فانتاسی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 824 اینترنت wifi رایگان کافی نت ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی
استخر بیلیارد ترانسفر فرودگاهی تاکسی سرویس
پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی سشوار سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلفن سرویس چای آشپزخانه مبلمان
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر