هتل آنگسانا لاگونا پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 26 اسفند 1397 26 اسفند 1397


هتل آنگسانا لاگونا پوکت

Angsana Laguna Phuket
هتل 5 ستاره

هتل آنگسانا لاگونا پوکت دارای یک استخر فوق العاده ۳۲۳ متری میباشد که با طراحی منحصر به فرد، به دور هتل کشیده شده است. فضایی آرام در منطقه بکر و  گرمسیری در خلیج کوچک “بنگ تائو”
میهمانان عزیز میتوانند در ساحل با بچه فیل های دوست داشتنی بازی کنند و یا با قایق های رایگان تعبیه شده،به روستاهای محلی رفته و از مناظر لذت برده وخرید کنند.
اینترنت وای فای به صورت نامحدود برای میهمانان تدارک دیده شده. اتاق ها با آثار هنری جذاب و دکوراسیون مدرن تایلندی تزیین شده و همگی آن ها دارای تلوزیون های چهل اینچی فلت،تخت خواب مجلل و بالش های درجه یک هستند.
هتل پنج ستاره “آنگسانا لاگونا پوکت” هشت کیلومتر تا معبد بودایی و زیبای “وات فرا تونگ” و  پارک آبی “فانتاسی”فاصله دارد.اگر قصد رفتن به مرکز شهر پوکت و یا فرودگاه بین اللملی پوکت را دارید حدودا ۲۰ دقیقه با ماشین شخصی در راه خواهید بود. خلیج کوچک “مای خائو” و آبشار “تون سای”  نیز ۱۹ کیلومتر از هتل ” آنگسانا لاگونا پوکت” فاصله دارند.
بخش ماساژ درمانی هتل پنج ستاره آنگسانا لاگونا پوکت که بسیار معروف هم هست آماده خدمت رسانی به شما میهمانان محترم میباشد.  امکانات ورزشی هتل پنج ستاره آنگسانا لاگونا پوکت بسیار ویژه هستند!شما میتوانید به همراه مربی شخصی به ورزش یوگا بپردازید،غواصی کنید و یا در باشگاه هتل به تمرین و ورزش بپردازید. یک زمین اختصاصی گلف نیز برای شما تعبیه شده که وسایل نقلیه مخصوص به طور رایگان شما را به زمین گلف خواهند برد.
صبحانه به صورت اختصاصی و روزانه برای شما تدارک دیده شده که در بخش فروشگاه سرو میشود.
گزینه خوش طعم دیگری هم وجود دارد! رستوران دریایی و ساحلی “بان تالای” با انواع غذاهای دریایی لذیذ.
انتخاب های دیگر شما رستوران های درختی و کافه های تایلندی و غربی هستند.
غذاهای خوشمزه مدیترانه ای در رستوران “بودگا اند گریل” و انواع نوشیدنی ها نیز در “بار لوی کراتونگ” “بار دریایی”موجود میباشد.
ما با شما همزبانیم هتل پنج ستاره “آنگسانا لاگونا پوکت” از تاریخ ۱۱ نوامبر سال  ۲۰۱۱ خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی و علاقه مندان به سفر و طبیعت را آغاز کرده است.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل آنگسانا لاگونا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 460
باشگاه بدنسازی
اینترنت wifi رایگان
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
ماساژ
کافی نت
تاکسی سرویس
کافی شاپ
سونا/ جکوزی
خشکشویی
پارکینگ
مینی بار
استخر
خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات
مبلمان
حمام
سالن کنفرانس
تلویزیون
آشپزخانه
سرویس چای
سیستم صوتی
سشوار
یخچال
تلفن
آسانسور
 
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر