هتل آسیا بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 23 بهمن 1397 23 بهمن 1397


هتل آسیا بانکوک

Asia Bangkok
هتل 4 ستاره

هتل آسیا بانکوک که مستقیما به ایستگاه قطار Ratchathewi متصل شده، یک استخر فضای باز و ۶ رستوران دارد. ایستگاه اسکای ترین، میدان سیام و مرکز خرید MBK حدود ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند.اتاق های آن با مبلمانی کلاسیک مبله شده اند و با تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، یخچال کوچک، یخچال معمولی و حمام با وان و سشوار مجهز شده است. پس از گذراندن یک روز در بازار و دیدن جاذبه های شهر، می توانید از سرویس ماساژ تایلندی یا استخر استفاده کنید تا استراحت کنید و خنک شوید. سالن ورزش، اینترنت رایگان، دفتر توریستی و مرکز خرید از دیگر امکانات اینجا هستند. موسیقی زنده در کنار غذاهای تایلندی و بین المللی در کافی شاپ Tivoli وجود دارد. رستوران Great Wall، رستوران ویتنامی و رستوران برزیلی از دیگر گزینه های صرف غذا هستند. دسرهای لذیذ هم در نانوایی Asia و کافه ی کریستال مستقر در لابی قابل سفارش هستند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل آسیا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 601
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی
ورود حیوانات خانگی آزاد
رستوران
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
تاکسی سرویس
مینی بار
استخر کودکان
پارک آبی
ترانسفر فرودگاهی
کافی شاپ
نگهداری کودک
سونا/ جکوزی
پارکینگ
بیلیارد
صندوق امانات
استخر
 
زمین تنیس
خشکشویی
غواصی
 
فروشگاه
خدمات 24 ساعته اتاق
   
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر