هتل آرمونیا هالیدی ویلیج

بدروم, هتل های بدروم, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 16 تیر 1397 16 تیر 1397


هتل آرمونیا هالیدی ویلیج

Armonia Holiday Village & Spa
هتل 5 ستاره

هتل آرمونیا هالیدی (Armonia Hv Spa) بدروم (۵ ستاره) فقط چند قدم از ساحل فاصله دارد. این هتل در نزدیکی کمر قرار گرفته است، در turgutreis akyarlar، جایی که با سراسر آب  احاطه شده است و نمایی  پانورامایی و  فوق العاده از جزیره با چراغ های روشن و نورانی خود دارد  ساحل شنی خصوصی با پرچم آبی نیز در کنار هتل قرار دارد  هتل با امکانات ۲۴ ساعته و  فراگیر در خدمت مهمانان است و  رستوران اصلی دارای ظرفیت ۵۰۰ صندلی با منظره شگفت انگیز از دریا است  امکانات خوبی مانند :  کافی نت،رستوران، صندوق امن ، آسانسور،کافه،صندوق امن و لابی با پذیرش ۲۴ ساعته به مهمانان ارائه میدهد
تمام اتاق های هتل آرمونیا روستای تعطیلات و آبگرم  داری امکانات استاندارد خوبی مانند : مینی بار ،صندوق امن ، تخت دو نفره ، اینترنت ، تهویه مطبوع جداگانه قابل تنظیم، حمام اختصاصی با دوش و سشوار ، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای و کابلی  دارد اتاق ها دارای رنگ روشن و فضایی روشن هستند برخی از اتاق ها  دارای نمایی پانورامایی از دریای اژه هستند امکانات آبگرم  شامل سونا، حمام ترکی و اتاق تناسب اندام در کنار خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می شود. مهمانان می توانند به شکل های مختلف از سرگرمی های موجود در هتل در طول روز استفاده کنند از  آب بازی، فعالیت های ورزشی و موسیقی زنده لذت ببرند. همچنین زمین بازی کودکان نیز در هتل وجود دارد..
رستوران اصلی بوفه  باز برای صبحانه، ناهار و شام ارائه میدهد  در رستوران سفید طیف گسترده ای از غذاهای سنتی ترکیه، و همچنین غذاهای بین المللی به صورت بوفه ارائه می شود است. این روستای تعطیلات و آبگرم فراگیر به معنای واقعی در طول  ۲۴ ساعت روز و شب غذا و نوشیدنی را در دسترس شما قرار میدهد
هتل آرمونیا هالیدی تنها ۲۳ کیلومتر تا مرکز  شهر بودروم، ۵۳ کیلومتر تا فرودگاه میلاس-بودروم فاصله دارد و  پارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود  می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل آرمونیا هالیدی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 381
کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی
سونا/ جکوز استخر تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ سالن بازی صندوق امانات نگهداری کودک
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار سرویس چای سیستم صوتی  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر